Změna objednávky

V tomto článku se podíváme na to, co se mění v práci s objednávkami v rámci bonusového systému. Jednoduše řešeno nic, jen je potřeba dát si pozor na několik věcí, které si dále popíšeme.

Čerpání kreditů na objednávce

Bonusový systém používá pro čerpání kreditů slevové kupóny. Pokud na objednávce zákazník čerpal kredit, poznáte to jednoduše tak, že objednávka obsahuje slevový kupón.

V případě, že na svém e-shopu používáte slevové kupóny samostatně, není z objednávky na první pohled zřejmé, jedná-li se o čerpání bonusového systému nebo běžný slevový kupón.
Tohle má ale taky řešení. Vytváříte-li slevový kupón pro své zákazníky, zvolte si nějaký prefix v jeho kódu (např. KUPxxxx). Pak na objednávce ihned poznáte, zda se jedná o čerpání z bonusového konta zákazníka, nebo o běžný kupón.
Slevový kupón nelze kombinovat s čerpáním, takže v objednávce nemůže být zároveň čerpání i slevový kupón.

Případně můžete čerpání z této objednávky zjistit v aplikaci MeHub v historii konta zákazníka.

Přidání nebo změna položek objednávky

Pokud objednávka neobsahuje čerpání z bonusového konta, je možné měnit objednávku na základě Vašeho procesu zpracování. Pokud upravíte položky objednávky, dojde po uložení k přepočtu kreditů, které zákazník za tento nákup získal (nabití kreditů).

Pokud objednávka obsahuje čerpání z bonusového konta a provedli byste změnu na položkách, pak čerpaná sleva nemůže být přepočítána a zákazník by tedy čerpal špatnou slevu. V tomto případě doporučujeme dvě možnosti:

  • pro nové položky vytvořit novou objednávku 
  • aktuální objednávku stornovat a vytvořit ji znovu s novými položkami. 

Pokud je zákazník registrovaný, můžete za něj vytvořit objednávku i vy. Stačí se přihlásit jako zákazník přímo z administračního portálu Vašeho e-shopu.

Odpovědělo to vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k problému. Prosím zkuste to znovu později.