Neregistrovaní zákazníci + PIN kód

Také neregistrovaní zákazníci mají možnost sbírat a čerpat bonusové body. Bonusové konto je zde přiřazeno k jejich e-mailové adrese. Takto vidí detail produktu i neregistrovaný zákazník.

Informaci o nabití bonusových bodů vidí neregistrovaný zákazník i v nákupním košíku.

Po odeslání objednávky dorazí na e-mail neregistrovaného zákazníka PIN, kterým zákazník autorizuje požadavek na čerpání bonusových bodů. Po uhrazení objednávky dojde k finálnímu potvrzení nabití bonusových bodů a možnost tyto čerpat. 

Email přijde zákazníkovi z adresy mehub-email-sender@mehub.cz a název eshopu od kterého to jde a kde zákazník provedl objednávku za kterou dostává kredity je v hranatých závorkách a v předmětu zprávy. Pokud na tento email zákazník odpoví, tak zpráva přijde tomu konkrétnímu eshopu, ne do MeHub.

Při následující objednávce neregistrovaný zákazník použije identickou e-mailovou adresu jako v jeho předchozích objednávkách. Systém MeHub na základě detekce e-mailové adresy v košíku u objednávky zobrazí aktuální počet dostupných bonusových bodů a nabídne body použít pro slevu - tyto body ale zákazník vidí až zadá tu emailovou adresu z předešlé objednávky v košíku. K potvrzení oprávnění čerpat bonusové body, použije neregistrovaný zákazník výše uvedený PIN, který nalezne ve své e-mailové schránce.

Po kliknutí na tlačítko POUŽÍT dojde k oprávněnému čerpání bodů a objednávka je zlevněna.

Odpovědělo to vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k problému. Prosím zkuste to znovu později.