Onboarding
Po instalaci doplňku se spustí průvodce nastavením doplňku. V případě bonusového systému má průvodce čtyři kroky:
- Přehled doplňku
- Základní nastavení doplňku
- Synchronizace dat
- Kontrola fakturačních údajů
Krok 1. Přehled doplňku
První krok zobrazuje informace o nainstalovaném doplňku. Vidíte e-shop, na kterém je doplněk nainstalován a MeHub účet, pod kterým je doplněk evidován.
Krok 2. Nastavení doplňku
V tomto kroku provedete základní nastavení doplňku (v rámci jednoduchosti průvodce je pokročilé nastavení s kredity pro produkty, značky a kategorie dostupné až v aplikaci). Nebudete-li si vědět rady, rádi Vám pomůžeme - můžete si objednat odbornou instalaci a nastavení přímo z průvodce.
Krok 3. Synchronizace dat
Po instalaci je zahájeno stažení potřebných dat z e-shopu do MeHub. Tato synchronizace probíhá na pozadí. Na tomto kroku vidíte stav, ve kterém synchronizace je. Bez ohledu na stav můžete pokračovat dále.
Krok 4. Faktuační údaje
V posledním kroku průvodce zkontrolujte fakturační údaje, které se přenesly z nastavení Vašeho e-shopu. Při změně údajů můžete v České republice využít načtení údajů dle IČO z portálu ARES. V případě, že nemáte ještě zadánu platební kartu, budete po dokončení průvodce vyzváni k vložení kreditní karty.
Vložením kreditní karty dojde k aktivaci účtu a všech Vašich doplňků. Po vložení platební karty máte 10 dnů na bezplatné vyzkoušení všeho co Vám MeHub doplněk nabízí.