Onboarding

Po instalaci doplňku se spustí průvodce nastavením doplňku. V případě bonusového systému má průvodce čtyři kroky:

  1. Přehled doplňku
  2. Základní nastavení doplňku
  3. Synchronizace dat
  4. Kontrola fakturačních údajů

Krok 1. Přehled doplňku

První krok zobrazuje informace o nainstalovaném doplňku. Vidíte e-shop, na kterém je doplněk nainstalován a MeHub účet, pod kterým je doplněk evidován.

Krok 2. Nastavení doplňku

V tomto kroku provedete základní nastavení doplňku (v rámci jednoduchosti průvodce je pokročilé nastavení s kredity pro produkty, značky a kategorie dostupné až v aplikaci). Nebudete-li si vědět rady, rádi Vám pomůžeme - můžete si objednat odbornou instalaci a nastavení přímo z průvodce.

Krok 3. Synchronizace dat

Po instalaci je zahájeno stažení potřebných dat z e-shopu do MeHub. Tato synchronizace probíhá na pozadí. Na tomto kroku vidíte stav, ve kterém synchronizace je. Bez ohledu na stav můžete pokračovat dále.

Krok 4. Faktuační údaje

V posledním kroku průvodce zkontrolujte fakturační údaje, které se přenesly z nastavení Vašeho e-shopu. Při změně údajů můžete v České republice využít načtení údajů dle IČO z portálu ARES. V případě, že nemáte ještě zadánu platební kartu, budete po dokončení průvodce vyzváni k vložení kreditní karty.
Vložením kreditní karty dojde k aktivaci účtu a všech Vašich doplňků. Po vložení platební karty máte 10 dnů na bezplatné vyzkoušení všeho co Vám MeHub doplněk nabízí.

Odpovědělo to vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k problému. Prosím zkuste to znovu později.