Platební karty

Jak vložit platební kartu?

Jakmile dokončíte průvodce nastavením doplňku budete v aplikaci vyzvání k vložení platební karty. Tím dojde k aktivaci Vašeho MeHub účtu a jeho doplňku. Po vložení máte 10 bezplatných dnů na vyzkoušení všeho, co Vám MeHub nabízí.

Při prvním vložení platební karty můžete zadat měnu, ve které vám budeme fakturovat. Mějte prosím na paměti, že měnu nelze později změnit. 

Po stisku tlačítka Vložit kartu a aktivovat dojde k ověření Vaší karty. Prosíme o chvilku strpení, tento proces může trvat několik sekund.

Na základě požadavku Vaší banky, můžete být při ověření karty vyzvání k potvrzení, například formou SMS kódu, který vložíte do zobrazeného formuláře.

Platby kartou jsou zabezpečeny službou Stripe, jednou z nejrozšířenějších služeb pro bezpečné placení na internetu.

V současné době je možná pouze platební metoda formou inkasa z platební karty.

Změna platební karty

Z různých důvodů se může stát, že bude potřeba změnit platební kartu. Změnu provede v nastavení svého účtu stiskem tlačítka Změnit v sekci platební údaje. Proces změny je stejný jako u prvního vložení karty. Jen není možné aktualizovat měnu fakturace.

Dostanu informaci o provedené platbě?

Ano, bude Vám automaticky odeslán e-mail s informací o proběhlé platbě. Fakturu si můžete stáhnout v nastavení účtu. Jakmile bude Vaše faktura uhrazená zde si ji stáhnete:

A v nastavení Vašeho účtu pod údaji o platební kartě si stáhnete dole fakturu. Bude viditelná. 

Co se stane, pokud platba neprojde?

V takovém případě Vám přijde automatický e-mail informující Vás o neprošlé platbě. V takovém případě nás ihned kontaktujte, abychom se dohodli na dalším postupu. Pokud nás nezkontaktujete, doplněk se automaticky pozastaví na Vašem eshopu. My všechny platby kontrolujeme a doplněk zaktivníme do dalšího pokusu o zaplacení. Tento pokus se po neproběhlé platbě opakuje. A samozřejmě Vás i sami kontaktujeme prostřednictvím telefonátu a nebo emailem, abychom se dohodli jak budeme dále postupovat a nebo proč se takto stalo. Pokud se ale nezdaří ani druhý pokus po neuspěšném kontaktování Vás, tak jsme bohužel nuceni doplněk pozastavit až do doby kdy proběhne Vaše vysvětlení, či uhrazení.

Mohu změnit fakturační údaje?

Jistě, změnu provedete v nastavení účtu. Změna se projeví u další faktury.

Odpovědělo to vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k problému. Prosím zkuste to znovu později.