Zákazníci

Vyhledání zákazníka

V aplikaci máte k dispozici své zákazníky z e-shopu, se kterými můžete v rámci bonusového systému pracovat. V seznamu můžete vyhledávat podle začátku e-mailu nebo telefonu. Seznam si můžete seřadit od poslední změny.

Synchronizace zákazníků

Seznam obsahuje všechny zákazníky e-shopu od poslední synchronizace dat. První synchronizace dat proběhla při onboardingu. Další synchronizaci můžete spustit ručně pomocí tlačítka Zahájit synchronizaci zákazníků z e-shopu, které se nachází nad seznamem hned vedle vyhledávání.

Neregistrovaní zákazníci

V seznamu vidíte také zákazníky, kteří dokončili alespoň jednu objednávku a nejsou registrováni v e-shopu. Takoví zákazníci jsou identifikováni pouze e-mailem. Při čerpání kreditů musí použít svůj PIN, který jim přišel na e-mail. Pokud je jim tedy z Vaší strany dovoleno nabíjet a čerpat kredity. Je možné neregistrované zákazníky vynechat z možnosti nabíjení a čerpání a motivovat je k registraci například získáním kreditů navíc díky registraci na Vašem eshopu.

Ruční editace bonusového konta zákazníka

U každého zákazníka můžete na základě externích událostí ručně měnit jeho bonusové konto. Například jako omluvu za prodlení dodávky objednávky můžete zákazníkovi přičíst několik bodů do jeho konta. Máte k dispozici nejběžnější hodnoty změny konta, nebo můžete zadat vlastní změnu. Mějte prosím na paměti, že změna nesmí překročit 1500 bodů při jedné editaci (pokud potřebujete editovat více jak 1500 kreditů, udělejte tak na vícekrát, takto je možné editovat i více jak 1500). Po změně konta stiskněte tlačítko Uložit, aby došlo k uložení změny a poté stiskněte klávesu F5 (u Mac pravé tlačítko a načíst stránku), tím dojde k obnovení stránky a změna bude viditelná.

Editace bonusového konta zákazníka

Historie bonusového konta zákazníka

Můžete se podívat na historii změn bonusového konta konkrétního zákazníka. Uvidíte kdy ke změně došlo, jak byla vysoká a čeho se týkala, a kdo ji provedl. Jestli administrator a nebo zákazník uhradil svoji objednávku a tudíž mu byly přičteny zasloužené body.

Odpovědělo to vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k problému. Prosím zkuste to znovu později.