Nastavení kreditů na pokročilé úrovni

V základním nastavení bonusového programu nastavujete výchozí koeficient kreditu pro získání a pro čerpání zákazníkem.

Je možné ale i pokročilejší nastavení kdy jste schopni nastavit koeficient pro kategorie, značky a samotné produkty. Můžete tak propracovat svůj retenční systém do nejmenšího detailu.

Nastavení kreditů na úrovni produktu, značky a kategorie

Koeficient kreditu vůči měně můžete nastavit pro jednotlivé produkty, značky nebo celé kategorie. Reálná hodnota koeficientu je potom dána prioritně z produktu, značky, kategorie, nebo výchozí. Má-li Váš e-shop nastaveno více měn, můžete koeficient kreditu nastavit zvlášť pro každou měnu jednoduchým přepnutím měny. Stiskem tlačítka Zobrazit nastavené zboží, značky nebo kategorie zobrazíte seznam produktů, značek, resp. kategorií, které mají nastaven koeficient.

Chci, aby zákazníci mohli uplatnit kredity jen za zboží z jedné kategorie. Je to možné?

Ano, tento případ je možné nastavit tak, že nastavíte výchozí koeficient čerpání na 0. A potom v sekci kategorie nastavíte požadovaný koeficient čerpání pro danou kategorii ve které bude možné nabité kredity uplatnit.

Je možné nastavit také koeficient získání na 0?

Toto nastavení není možné, protože jde proti odměňování zákazníků za nákup.

Nemůžu najít svůj produkt

Synchronizace katalogu zboží, značek a kategorií z e-shopu probíhá pouze na Vaše vyžádání. Synchronizaci spustíte stiskem tlačítka pro synchrnoziaci v rozbalené sekci Hodnoty kreditu dle zboží, značky a kategorie vpravo.

Je možné nastavit aby zákazník získal kredity až když výše jeho objednávky bude zaokrouhlena na celé 500,-? To znamená, že za 499,- by nedostal žádný kredit, a za 999,- pouze 1 kredit.

Toto bohužel možné není, Bonusový systém má zákazníka motivovat k opakovaným nákupům na Vašem eshopu, aby se vracel uplatnit nabité kredity, ne k větší útratě při jednorázovém nákupu. Tudíž tato možnost zohledněna není.

Je možné vynechat z možnosti nabití a čerpání jednotlivé produkty, či značky?

Ano tato možnost tu je, jak bylo zmíněno výše. Pokud chcete vynechat například produkty určitých značek, tak jak je popsáno výše nastavíte pro ně zvlášť nulové hodnoty. 

Odpovědělo to vaši otázku? Děkujeme za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k problému. Prosím zkuste to znovu později.